Džiaugiamės ir didžiuojamės – mūsų agentūra laimėjo antrąją vietą „PR Impact Awards 2024“ konkurso verslo komunikacijos kampanijos kategorijoje! Šiemet geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – varžėsi net 188 komunikacijos kampanijos ir projektai, kuriuos vertino 11 Lietuvos ir 11 užsienio ekspertų.
Konkurso finale pristatėme mūsų klientui „Energesman“ įgyvendintą verslo komunikacijos kampaniją „Šiukšlių inovacijos“, skirtą įmonės reputacijos valdymui ir vystomų inovacijų sklaidai stiprinti.
„Džiaugiamės patekimu į finalą ir laimėjimu – tai puikus mūsų komandos darbo įvertinimas. Visada siekiame kurti efektyvią komunikaciją, esame orientuoti į rezultatą ir inovatyvumą, todėl dirbdami su klientais nuolat galvojame, kokią vertę sukursime jų verslui ar organizacijai,“ – sako Rita Saunorytė Norutienė, mūsų agentūros vadovė.
Komunikacijos kampanija apėmė reguliarius ryšius su žiniasklaida, nuoseklią komunikaciją socialiniuose tinkluose, vadovo komunikacijos stiprinimą „LinkedIn“ tinkle, internetinės svetainės atnaujinimą, informacinių video sukūrimą, bendradarbiavimą su mokslininkais bei bendrus projektus su partneriais.
Skaičiuojant rezultatus, skirtinguose kanaluose buvo pasiekti šimtai tūkstančių žmonių, sukurtas įmonę reprezentuojančios medžiagos paketas, atkreiptas visuomenės, ekosistemos narių bei sprendimų priėmėjų dėmesys, gauti kvietimai dalyvauti konferencijose, sulaukta keliasdešimt užklausų apsilankyti „Energesman“ atliekų rūšiavimo gamykloje, o žurnalistai reguliariai prašo mūsų kliento komentarų apie atliekų tvarkymą.
Nuosekli komunikacija, turėjusi itin ribotą biudžetą, padėjo sustiprinti „Energesman“ įvaizdį ir atkreipti teigiamą žurnalistų dėmesį, pelnyti visuomenės bei atliekų tvarkymo bendruomenės pagarbą, palankesnį reguliuotojų ir institucijų požiūrį bei suformuoti stipresnes derybines pozicijas kalbantis su paslaugų užsakovais.