Atostogų sezonui įsibėgėjus, verslo komunikacija socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje prityla. Vis dėlto vasara – geriausias metas būti pastebėtiems tų, kurie intensyviais periodais turi mažiau laiko naršyti „LinkedIn“ ar portalus, bet mielai atsigriebia per atostogas. Ir dažniausiai tai yra tie sprendimų priėmėjai, kurių Jūsų verslui reikia labiausiai.
Tam, kad komunikacija vasarą vyktų sklandžiai, pasinaudokite šiais patarimais:
- Priminkite Jums svarbiausiais temas ir žinutes. Naujais aspektais pakartokite tai, kas Jūsų verslui svarbiausia šiemet, kaip sekasi siekti pagrindinių tikslų. Sustiprinsite savo temų lauką, nes tikrai bus tokių, kurie Jums svarbių žinučių dar negirdėjo.
- Kurkite vaizdo įrašus. Vaizdo įrašai – patraukliausias formatas socialiniuose tinkluose ir ypač vasarą, kai visi dar labiau atsipalaidavę. Išnaudokite tai. Kurkite vaizdo įrašus, kuriuose pabrėžiamos Jums svarbios žinutės, neįkyriai matomas Jūsų prekės ženklas, produktai ar paslaugos vasaros kontekste.
- Kurkite vasarišką turinį. Vasarą žmonės intuityviai ieško linksmybių, atsipalaidavimo ir nuotykių. Šį sezoną savo įrašuose naudokite ryškesnius vaizdus ir spalvas, kitokią aplinką. Įtraukite atitinkamas temas, pvz. mokymasis, kelionės ir veikla gryname ore. Parodykite, kad Jūsų įmonė yra spalvinga ir jaučia vasarą, tai padės pritraukti dėmesį ir kurs pasitikėjimą organizacija, kuri palaiko sveiką kultūrą.
- Kurkite sezonines kampanijas ir pasiūlymus. Vasara suteikia idealią galimybę vykdyti sezonines kampanijas, pavyzdžiui, komandai priimti žingsnių iššūkį ar pateikti vasarišką pasiūlymą savo klientams. Tegul gera nuotaika sklando Jūsų socialinių tinklų profiliuose! Prašykite klientų dalintis patirtimi, kaip jie vasarą naudoja Jūsų produktus ar paslaugas. Šios iniciatyvos ne tik padidins įsitraukimą, bet ir kurs bendruomenės jausmą.
- Iš naujo įvertinti komunikacijos iššūkius, su kuriais susiduriate metų bėgyje. Pasikalbėkite apie tai su kolegomis iš kitų skyrių, kitų organizacijų. Pagalvokite – ką dar norėtumėte pasiekti savo įmonės komunikacija. Reflektavimas suteikia galimybę pasiekti naują veiklos kokybę, užčiuopti esminius klausimus, su kuriais bus galima dirbti atėjus rudeniui.
Taigi, nors vasarą visi atostogauja, daugiau laiko praleidžia gryname ore ir kartais gali atrodyti, jog šiuo metu komunikuoti neverta ir geriau laukti rudens. Vis dėlto svarbu nepamiršti, kad komunikacijoje itin svarbu reguliarumas, socialiniuose tinkluose būtina būti matomiems visais metų laikais – taip klientai ir algoritmai jūsų nepamirš. O žiniasklaidai vasarą juk itin trūksta temų ir darbo rankų – nes žurnalistai irgi atostogauja!
Vasara – geriausias metas būti pastebėtiems tų, kurie intensyviais periodais turi mažiau laiko naršyti „LinkedIn“ ar portalus.
Vykdydami nuoseklią komunikaciją vasarą išlaikysite klientų susidomėjimą, tad rudenį neteks ryšio su jais kurti iš naujo.
Rita Saunorytė Norutienė, komunikacijos konsultantė