Sėkmingas renginys prasideda nuo kruopštaus planavimo ir apgalvotos komunikacijos strategijos. Mes viskuo pasirūpinsime – apgalvosime kiekvieną detalę ir parinksime Jums geriausius kanalus komunikacijai – nuo socialinių tinklų iki žiniasklaidos.

 

Klientas:

UAB „Energesman“, Vilniaus regiono atliekų rūšiavimo gamyklos (MBA) operatorius

Tikslai:

Renginio formatu pristatyti virtuvės atliekų ir oranžinių maišelių apdorojimo sistemą žurnalistams, kliento partneriams, savivaldybių , Aplinkos ministerijos, Seimo Aplinkos apsaugos komiteto atstovams.

Mūsų komandos veiklos: 

  • Kūrybinė idėja ir scenarijaus parengimas
  • Kviečiamųjų sąrašas, kvietimai
  • Garso, šviesos įranga ir vietos apipavidalinimas
  • Kalbų parengimas renginio vedėjui, kliento darbuotojams
  • Darbas su žiniasklaida, pranešimo parengimas ir platinimas
  • Komunikacija socialinėje medijoje
  • Fotografavimas, filmavimas, vaizdo įrašo parengimas
  • Koordinavimas renginio metu

Rezultatai:

  • Renginyje dalyvavo aplinkos ministras, atstovai iš Vilniaus regiono savivaldybių, Seimo Aplinkos apsaugos komiteto, Aplinkos apsaugos agentūros ir kiti partneriai
  • 6 žurnalistai iš įvairių naujienų portalų ir televizijų
  • 23 straipsniai žiniasklaidoje
  • 5 TV reportažai žiūrimiausiose TV vakaro žiniose
  • 2 specializuotos laidos
  • 20 400 pasiekta auditorija „Facebook“ ir „LinkedIn“ socialiniuose tinkluose

Kliento soc. tinklų paskyros:
        

Atgarsiai žiniasklaidoje:

 
Vilniečių virtuvės atliekas jau doroja musių lervos: dar įdomiau, kur jos bus panaudotos po to 


Išmestas virtuvės atliekas jau apdoroja musių lervos, į įrangą investavo 2,1 mln. Eur


Vilniaus regione pradėta naudoti nauja vabzdžių lervų technologija


Lietuvos įmonė atliekų tvarkymui įdarbino muses: pamatykite, kaip tai atrodo


„Energesman“ pradeda naudoti naują vabzdžių lervų technologiją