Ši svetainė naudoja slapukus, kad galėtume suteikti jums geriausią įmanomą vartotojo patirtį. Slapukų informacija saugoma jūsų naršyklėje ir atlieka funkcijas, tokias kaip jūsų atpažinimas, kai grįžtate į mūsų svetainę, bei padeda mūsų komandai suprasti, kurios svetainės dalys jums yra įdomiausios ir naudingiausios.
Tikslinga, apgalvota ir efektyvi B2B komunikacija padeda atrasti, sudominti savo pirkėją ir jam parduoti. Kiekvienas verslas, norintis išsilaikyti aukšto konkurencingumo rinkoje, turi išsigryninti savo vertės pasiūlymą, nes vertė – B2B komunikacijos strategijos pamatas.
Klientas:
Technologijų bendrovė „RASO“
Pagrindinė užduotis:
„RASO“ prekės ženklo pozicionavimo išgryninimas, įvaizdžio formavimas bei ekspertiškumo stiprinimas.
Mūsų komandos veiklos:
- Turinio socialiniams tinklams („LinkedIn“, „Facebook“, „YouTube“) kūrimas ir paskyrų administravimas
- Vizualinio identiteto sukūrimas ir reklaminės vizualinės medžiagos rengimas
- Vadovų komandos komunikacijos užtikrinimas
- Ryšių su žiniasklaida puoselėjimas: pranešimų spaudai rengimas ir platinimas, temų žiniasklaidoje inicijavimas bei bendravimas su žurnalistais
- Internetinės svetainės administravimas ir naujienų rengimas
- Rinkodaros veiksmų koordinavimas bei reklamos kampanijų koordinavimas
Rezultatai:
- Augantis socialinių tinklų auditorijos pasiekiamumas
- Užmegztas ir palaikomas santykis su žiniasklaida
- Publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose
- Darbuotojų įtraukimas į komunikacijos procesą, jų ekspertiškumo auginimas
- Sukurta vaizdo įrašų serija „Technologijų ekspertai“
Atgarsiai žiniasklaidoje:
Metai, kai apsipirkimas taps dar malonesnis ir išmanesnis – ar vartotojai tai įvertins?
Kas labiausiai pajaus skirtumą kai neliks 1 ir 2 centų monetų – prekybininkai ar vartotojai?
Didysis projektas vėluoja: išmaniųjų kasos aparatų nuo sausio 1 d. nebus, VMI nepasiruošė
Patvirtinta technologijų bendrovės „Raso“ valdyba