Kiekviena įmonė, siekianti į savo komandą pritraukti pačius talentingiausius profesionalus, turi rūpintis savo, kaip potencialaus darbdavio, įvaizdžio formavimu. Darbo rinkoje, kurioje nuolat auga konkurencija, svarbu išsiskirti bei išryškinti geriausias įmonės savybės ir teikiamas galimybes. „Chestnut“ komanda gali padėti norintiems auginti ir stiprinti savo, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdį.

 


Klientas:

Viena pirmaujančių krovos kompanijų Klaipėdos uoste – „Klaipėdos konteinerių terminalas“


Pagrindinės užduotys:

  • Kurti ir puoselėti patrauklų darbdavio įvaizdį
  • Auginti patikimumo ir ekspertiškumo įvaizdį B2B sektoriuje

Mūsų komandos veiklos: 

  • Socialinių tinklų („Facebook“, „LinkedIn“) paskyrų administravimas.
  • Darbdavio įvaizdžio formavimo  ir vadovų komunikacija.
  • Ryšių su žiniasklaida puoselėjimas: pranešimų spaudai rengimas ir platinimas, temų žiniasklaidoje inicijavimas bei bendravimas su žurnalistais.
  • Konsultacijos vidinės komunikacijos klausimais.

Rezultatai:

  • Išaugęs socialinių tinklų auditorijos pasiekiamumas.
  • Naujienų publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose bei užmegzti santykiai su žurnalistais.
  • Sėkmingos reklaminės kampanijos socialiniuose tinkluose.
  • Išaugęs kandidatų į laisvas darbo pozicijas skaičius.

Kliento soc. tinklų paskyros:
   


Atgarsiai žiniasklaidoje:


„Klaipėdos konteinerių terminale“ krovos apimtys menko 3 proc.