„Chestnut“ komanda gali padėti jūsų prekės ženklui augti, tapti matomu, žinomu ir atpažįstamu. Rūpindamiesi prekės ženklo žinomumo auginimu, pasitelkiame ir išnaudojame pačius įvairiausius komunikacijos kanalus ir priemones.

 

Klientas:

Krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonių grupė „cargoGO“


Pagrindinė užduotis:

„cargoGO“ prekės ženklo žinomumo auginimas ir darbdavio įvaizdžio stiprinimas.


Mūsų komandos veiklos: 

  • Ryšių su žiniasklaida puoselėjimas: pranešimų spaudai rengimas ir platinimas, temų žiniasklaidoje inicijavimas bei bendravimas su žurnalistais
  • Turinio socialiniams tinklams („LinkedIn“, „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“) kūrimas
  • Dalyvavimas konferencijose ir verslo parodose Lietuvoje bei užsienyje: temų ir pranešimų rengimas, stendų apipavidalinimo ir užsakymo darbai, reklamavimas
  • Darbdavio įvaizdžio formavimo komunikacija
  • Visapusiška pagalba organizuojant vidinius ir išorinius renginius
  • Pagalba kuriant tinklalaides: temų planavimas, pašnekovų parengimas bei montažo darbai.

Rezultatai:

  • Augantis socialinių tinklų auditorijos pasiekiamumas
  • Darbuotojų įtraukimas į komunikacijos procesą
  • Naujienų publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose bei užmegzti santykiai su žurnalistais
  • Pagerintas „cargoGO“ vadovų, kaip savo srities ekspertų, įvaizdis

Kliento soc. tinklų paskyros:
         


Atgarsiai žiniasklaidoje:


Savo darbo vieta patenkintų darbuotojų kaip niekad mažai


Logistikos įmonių grupė „cargoGO“ keičia struktūrą