Sudominti žiniasklaidą dar vieno saulės parko atidarymu – nėra lengvas uždavinys. Ypač, kai parkas įrengtas Alytaus rajone, o apie kiekvieną jo įrengimo etapą jau buvo aktyviai komunikuojama. Bet „Chestnut“ komanda mėgsta iššūkius, o ilgametė patirtis ir geras skirtingų rinkų išmanymas padeda pasiekti maksimalų rezultatą.

 

Klientas:

UAB „Green Genius“ yra viena didžiausių atsinaujinančios energetikos bendrovių Lietuvoje, veikianti aštuoniose Europos šalys.

Tikslai:

  • Kaupiklių ir saulės elektrinių parko, įrengto dviejose lokacijose, atidarymo ir naujo paslaugų teikimo modelio komunikacija.

Mūsų komandos veiklos: 

  • Parko pozicionavimo parengimas, pabrėžiant išskirtinumą
  • Kvietimo žiniasklaidai parengimas
  • Nacionalinių ir regioninių žurnalistų kvietimas
  • Pranešimo žiniasklaidai parengimas
  • Saugumo instrukcijų maketo parengimas
  • Žurnalistų koordinavimas renginyje
  • Pranešimo platinimas su nuotraukomis ir video medžiaga
  • Darbas su žiniasklaida po renginio (follow-up)

Rezultatai:

  • 1 televizijos reportažas žiniose
  • 13 išėjimų žiniasklaidoje kartu su partneriais
  • Pristatytas naujas parkų įrengimo modelis pramonei Energy-as-a-Service (EaaS)

Atgarsiai žiniasklaidoje:

Vaizdas:LRT TV Logo 2022.svg – Vikipedija

Labas rytas, Lietuva – žinios 

MB Alytausgidas.lt

Šalia Alytaus – didžiausia šalyje privati baterija

Unikaliu projektu „Švyturys-Utenos alus“ ir „Green Genius“ dekarbonizavo didžiausią Lietuvoje alaus daryklą