Klientas: UAB „Klaipėdos konteinerių terminalas“

Užduotis: Didinti patikimumą ir ekspertiškumą B2B sektoriuje, puoselėti darbdavio įvaizdį.

 Veiklos:

  • Socialiniai tinklai: LinkedIn, Facebook
  • Vadovų komandos įtraukimas į komunikaciją
  • Ryšiai su žiniasklaida
  • Pagalba vidinės komunikacijos klausimais
  • Ekspertinio turinio rengimas

Rezultatai:

  • Organinėmis priemonėmis padidintas socialinių tinklų matomumas, ateinančių užklausų / žinučių kiekis.
  • Reguliarios publikacijos didžiausiuose naujienų portaluose Lietuvoje.
  • Sėkmingos reklamos kampanijos socialiniuose tinkluose.
  • Išaugęs kandidatų į laisvas darbo vietas skaičius.
  • Prekės ženklo stilių atitinkanti vizualika socialiniuose tinkluose.