Tikslinga, apgalvota ir efektyvi B2B komunikacija padeda atrasti, sudominti savo pirkėją ir jam parduoti. Kiekvienas verslas, norintis išsilaikyti aukšto konkurencingumo rinkoje, turi išsigryninti savo vertės pasiūlymą, nes vertė – B2B komunikacijos strategijos pamatas.
Klientas:
Technologijų bendrovė „RASO“
Pagrindinė užduotis:
„RASO“ prekės ženklo pozicionavimo išgryninimas, įvaizdžio formavimas bei ekspertiškumo stiprinimas.
Mūsų komandos veiklos:
- Turinio socialiniams tinklams („LinkedIn“, „Facebook“, „YouTube“) kūrimas ir paskyrų administravimas
- Vizualinio identiteto sukūrimas ir reklaminės vizualinės medžiagos rengimas
- Vadovų komandos komunikacijos užtikrinimas
- Ryšių su žiniasklaida puoselėjimas: pranešimų spaudai rengimas ir platinimas, temų žiniasklaidoje inicijavimas bei bendravimas su žurnalistais
- Internetinės svetainės administravimas ir naujienų rengimas
- Rinkodaros veiksmų koordinavimas bei reklamos kampanijų koordinavimas
Rezultatai:
- Augantis socialinių tinklų auditorijos pasiekiamumas
- Užmegztas ir palaikomas santykis su žiniasklaida
- Publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose
- Darbuotojų įtraukimas į komunikacijos procesą, jų ekspertiškumo auginimas
- Sukurta vaizdo įrašų serija „Technologijų ekspertai“
Atgarsiai žiniasklaidoje:
Metai, kai apsipirkimas taps dar malonesnis ir išmanesnis – ar vartotojai tai įvertins?
Kas labiausiai pajaus skirtumą kai neliks 1 ir 2 centų monetų – prekybininkai ar vartotojai?
Didysis projektas vėluoja: išmaniųjų kasos aparatų nuo sausio 1 d. nebus, VMI nepasiruošė
Patvirtinta technologijų bendrovės „Raso“ valdyba