Tikslinga, apgalvota ir efektyvi B2B komunikacija padeda atrasti, sudominti savo pirkėją ir jam parduoti. Kiekvienas verslas, norintis išsilaikyti aukšto konkurencingumo rinkoje, turi išsigryninti savo vertės pasiūlymą, nes vertė – B2B komunikacijos strategijos pamatas.

 


Klientas:

Technologijų bendrovė „RASO“


Pagrindinė užduotis:

„RASO“ prekės ženklo pozicionavimo išgryninimas, įvaizdžio formavimas bei ekspertiškumo stiprinimas.


Mūsų komandos veiklos: 

  • Turinio socialiniams tinklams („LinkedIn“, „Facebook“, „YouTube“) kūrimas ir paskyrų administravimas
  • Vizualinio identiteto sukūrimas ir reklaminės vizualinės medžiagos rengimas
  • Vadovų komandos komunikacijos užtikrinimas
  • Ryšių su žiniasklaida puoselėjimas: pranešimų spaudai rengimas ir platinimas, temų žiniasklaidoje inicijavimas bei bendravimas su žurnalistais
  • Internetinės svetainės administravimas ir naujienų rengimas
  • Rinkodaros veiksmų koordinavimas bei reklamos kampanijų koordinavimas

Rezultatai:

  • Augantis socialinių tinklų auditorijos pasiekiamumas
  • Užmegztas ir palaikomas santykis su žiniasklaida
  • Publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose
  • Darbuotojų įtraukimas į komunikacijos procesą, jų ekspertiškumo auginimas
  • Sukurta vaizdo įrašų serija „Technologijų ekspertai“

Kliento soc. tinklų paskyros:
    


Atgarsiai žiniasklaidoje:

 
Metai, kai apsipirkimas taps dar malonesnis ir išmanesnis – ar vartotojai tai įvertins? 

 
Kas labiausiai pajaus skirtumą kai neliks 1 ir 2 centų monetų – prekybininkai ar vartotojai? 


Didysis projektas vėluoja: išmaniųjų kasos aparatų nuo sausio 1 d. nebus, VMI nepasiruošė


Patvirtinta technologijų bendrovės „Raso“ valdyba