Ši svetainė naudoja slapukus, kad galėtume suteikti jums geriausią įmanomą vartotojo patirtį. Slapukų informacija saugoma jūsų naršyklėje ir atlieka funkcijas, tokias kaip jūsų atpažinimas, kai grįžtate į mūsų svetainę, bei padeda mūsų komandai suprasti, kurios svetainės dalys jums yra įdomiausios ir naudingiausios.
Kiekviena organizacija privalo turėti krizių valdymo scenarijų. Būtina iš anksto apgalvoti galimų krizių valdymo procesus ir pasiruošti schemas bei kitus įrankius, kurie padės sumažinti krizių kuriamą žalą. Kviečiame kreiptis ir kartu su „Chestnut“ komanda pasiruošti galimoms jūsų verslo krizinėms situacijoms.
Klientas:
Apskaitos ir valdymo sistemas svetingumo sektoriuje diegianti ir prižiūrinti „UCS Baltic“
Pagrindinės užduotys:
- Suvaldyti krizinę situaciją
- Auginti prekės ženklo žinomumą B2B sektoriuje
Mūsų komandos veiklos:
- Krizių komunikaciją: pranešimų spaudai rengimas ir platinimas, atsakymų žurnalistams ruošimas, pozicijos komunikacija įmonės kanaluose.
- Ryšių su žiniasklaida puoselėjimas: reguliarios publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose.
- Socialinių tinklų („LinkedIn“, „Facebook“) paskyrų administravimas.
- Internetinės svetainės naujienų skilties administravimas.
Rezultatai:
- Suvaldyta krizinė situacija.
- Augantis socialinių tinklų auditorijos pasiekiamumas.
- Pritraukti nauji klientai.
- Naujienų publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose.
Atgarsiai žiniasklaidoje:
„UCS Baltic“ rado alternatyvą jos siūlytai rusiškai restoranų programinei įrangai
Daugybė restoranų ir viešbučių naudoja rusišką programinę įrangą, dairosi alternatyvų