Kiekviena organizacija privalo turėti krizių valdymo scenarijų. Būtina iš anksto apgalvoti galimų krizių valdymo procesus ir pasiruošti schemas bei kitus įrankius, kurie padės sumažinti krizių kuriamą žalą. Kviečiame kreiptis ir kartu su „Chestnut“ komanda pasiruošti galimoms jūsų verslo krizinėms situacijoms. 

 

Klientas:

UCS

Apskaitos ir valdymo sistemas svetingumo sektoriuje diegianti ir prižiūrinti „UCS Baltic“


Pagrindinės užduotys:

  • Suvaldyti krizinę situaciją
  • Auginti prekės ženklo žinomumą B2B sektoriuje

Mūsų komandos veiklos: 

  • Krizių komunikaciją: pranešimų spaudai rengimas ir platinimas, atsakymų žurnalistams ruošimas, pozicijos komunikacija įmonės kanaluose.
  • Ryšių su žiniasklaida puoselėjimas: reguliarios publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose.
  • Socialinių tinklų („LinkedIn“, „Facebook“) paskyrų administravimas.
  • Internetinės svetainės naujienų skilties administravimas.

Rezultatai:

  • Suvaldyta krizinė situacija.
  • Augantis socialinių tinklų auditorijos pasiekiamumas.
  • Pritraukti nauji klientai.
  • Naujienų publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose.

Kliento soc. tinklų paskyros:
     


Atgarsiai žiniasklaidoje:


„UCS Baltic“ rado alternatyvą jos siūlytai rusiškai restoranų programinei įrangai


Daugybė restoranų ir viešbučių naudoja rusišką programinę įrangą, dairosi alternatyvų