Kiekviena įmonė, siekianti į savo komandą pritraukti pačius talentingiausius profesionalus, turi rūpintis savo, kaip potencialaus darbdavio, įvaizdžio formavimu. Darbo rinkoje, kurioje nuolat auga konkurencija, svarbu išsiskirti bei išryškinti geriausias įmonės savybes ir teikiamas galimybes. „Chestnut“ komanda gali padėti norintiems auginti ir stiprinti savo, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdį.

 


Klientas:

Viena pirmaujančių krovos kompanijų Klaipėdos uoste – „Klaipėdos konteinerių terminalas“


Pagrindinės užduotys:

  • Kurti ir puoselėti patrauklų darbdavio įvaizdį
  • Auginti patikimumo ir ekspertiškumo įvaizdį B2B sektoriuje

Mūsų komandos veiklos: 

  • Darbdavio įvaizdžio formavimas.
  • Socialinių tinklų („Facebook“, „LinkedIn“) paskyrų administravimas, komunikacija grupėse.
  • Darbdavio atrankų komunikacija, reklama.
  • Ryšiai su žiniasklaida: pranešimų spaudai rengimas ir platinimas, temų žiniasklaidoje inicijavimas bei bendravimas su žurnalistais.
  • Konsultacijos, pagalba vidinės ir įmonių grupės komunikacijos klausimais.

Rezultatai:

  • Išaugęs socialinių tinklų auditorijos pasiekiamumas.
  • Publikacijos didžiuosiuose naujienų portaluose bei sustiprinti santykiai su žurnalistais.
  • Sėkmingos atrankų kampanijos socialiniuose tinkluose.
  • Išaugęs kandidatų į laisvas darbo pozicijas skaičius.

Kliento soc. tinklų paskyros:
   


Atgarsiai žiniasklaidoje:


„Klaipėdos konteinerių terminale“ krovos apimtys menko 3 proc.


Šiemet 3% mažėjusi KKT krova – lūkesčius pranokęs rezultatas


KKT per pusmetį mažino krovą, laukia Ukrainos ir Azijos krovinių


Klaipėdos konteinerių terminalo krova šiemet sumenko 3 proc. iki 1,4 mln. tonų