Atostogų sezonui įsibėgėjus, verslo komunikacija socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje prityla. Vis dėlto vasara – geriausias metas būti pastebėtiems tų, kurie intensyviais periodais turi mažiau laiko naršyti „LinkedIn“ ar portalus, bet mielai atsigriebia per atostogas. Ir dažniausiai tai yra tie sprendimų priėmėjai, kurių Jūsų verslui reikia labiausiai.

PLAČIAU

Kaip kurti įmonės naujienas?

Rita Saunorytė Norutienė, Komunikacijos konsultantė, Chestnut vadovė Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų komunikuoti. Dažniausiai tai būna gamybinės ar technologinės įmonės, kurios sėkmingai išaugo, joms puikiai sekasi, natūraliai kyla poreikis ir atsiranda resursų, kuriuos galima skirti komunikacijai. Šiandieninis komunikacijos kanalų pasirinkimas tam suteikia ir visas technines […]

PLAČIAU

Rita Saunorytė Norutienė, Komunikacijos konsultantė, Chestnut vadovė Kokią dalį biudžeto reiktų skirti komunikacijai įmonėje? Būtų labai įdomu apklausti įmones Lietuvoje, kokią dalį savo pajamų jos iš tikrųjų skiria komunikacijai bei rinkodarai. Deja, tokio tyrimo man iki šiol neteko matyti, tad pabandžiau paskaičiuoti pasiremdama teorija, kitų šalių praktika ir savo patirtimi. Bendra taisyklė tokia – kuo […]

PLAČIAU

Rita Saunorytė Norutienė, Komunikacijos konsultantė, Chestnut vadovė Prieš 50 metų įmonės vidutiniškai gyvuodavo 60 metų. Dabar – vos 14 metų. Žinoma, vidurkį smarkiai muša startuoliai, kurių išgyvenimo procentas itin mažas. Tad jei jūsų įmonei jau daugiau nei dešimt, nebūtinai turėtumėt pradėti jaudintis, kad artėja pabaiga. Vis dėlto, jei per pastaruosius 10 metų nieko esminio savo […]

PLAČIAU