Komentaras pirmą kartą publikuotas „15min.” Komentaras: Rita Saunorytė Norutienė, komunikacijos agentūros „Chestnut“ direktorė Seimo rinkimai – didžiausias mūsų šalies viešojo diskurso mūšis, kuriam šiemet buvo išleisti mažiausiai 25 mln. eurų. Tad kokios naujos komunikacijos ir viešojo gyvenimo tendencijos išryškėjo, išbandžius senas geras ir naujas – blinkevičiūtinimo – taktikas? Štai 7 šiandienos komunikacijos taisyklės, pagal kurias […]
Istorijos – kiekvieno verslo sąjungininkės. Jos padeda sudominti ir patraukti potencialių ir esamų klientų dėmesį, atskleisdamos dar nematytus jūsų verslo užkulisius. Istorijos leidžia užmegzti ryšį su klientu ir kuria tvirtą – lojalumu grįstą – santykį. Istorijos, kuriose įtraukiančiai pristatomi produktai ir paslaugos, kur kas lengviau parduoda. Kviečiame į praktinius storytelling’o – istorijų komunikacijos – mokymus. […]
Džiaugiamės ir didžiuojamės – mūsų agentūra laimėjo antrąją vietą „PR Impact Awards 2024“ konkurso verslo komunikacijos kampanijos kategorijoje! Šiemet geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – varžėsi net 188 komunikacijos kampanijos ir projektai, kuriuos vertino 11 Lietuvos ir 11 užsienio ekspertų. Konkurso finale pristatėme mūsų klientui „Energesman“ įgyvendintą verslo komunikacijos […]
Dirbtinis intelektas tapo tokia populiaria pastarųjų metų tema, kad galbūt ji spėjo net kiek atsibosti. Nepaisant to, vis daugiau žmonių naudoja įvairius DI įrankius kasdieniams darbams palengvinti, tačiau ne visi atkreipia dėmesį į daromas klaidas. Svarbu ne tik išmokti naudotis tokiais įrankiais. Turime suprasti, kad DI vis dar nerašo kaip žmogus ir šabloniškos jo sukurtos […]
Komentaras pirmą kartą publikuotas „Verslo žiniose” Komentaras: Rita Saunorytė Norutienė, komunikacijos agentūros „Chestnut“ direktorė Šiais laikais tylėti – labai rizikinga. Itin geras pamokas pastaruoju metu mums suteikė premjerė Ingrida Šimonytė, Velso princesė Chatherin Middleton, kurios abi nusprendė kurį laiką susilaikyti nuo komunikacijos. Naujausia krizė – gaisras Vilniuje. Matysime, ar čia nepritrūks komunikacijos iš keliolikos milijonų eurų […]
Komentaras pirmą kartą publikuotas Delfi portale „M360” Lošėjas, dideli pinigai, Europos prokuratūra – tikras realaus veiksmo serialas, prikaustęs mūsų dėmesį jau kelintą mėnesį. Panagrinėkime, kaip šią krizę viešumoje valdo „BaltCap“, pasirinkęs gana nestandartinę strategiją. Ar ji pasiteisina? Ir ko galime pasimokyti iš buvusio didžiausio investicijų valdytojo apie reputaciją – ar pakankamai įvertiname jos sukuriamą vertę? […]
Iki žiemos švenčių liko kiek daugiau nei mėnuo. Ar jau pagalvojote, koks turinys pasieks Jūsų klientus, partnerius ir kolegas per šventes? Svarbu pasiruošti iš anksto, kad švenčių metu išvengtumėte chaoso. – Susidėliokite kalėdinio laikotarpio tinklelį, o įrašus jam pasiruoškite iš anksto. Apgalvokite temas, paprašykite dizainerių paruošti šventinius vizualus. Šiemet komunikuoti socialiniuose tinkluose per šventes bus […]
Paulina Zinkevičiūtė, Jaunesnioji projektų vadovė Į darbo rinką įsilieja vis daugiau Z kartos atstovų. Ieškodami darbo, jie atsižvelgia į kiek kitus faktorius, nei vyresni kolegos, ir tikisi, kad jų asmeninės vertybės bus suderinamos su įmonės prioritetais. Į ką atkreipti dėmesį kuriant jaunajai kartai patrauklų darbdavio įvaizdį, pataria Paulina Zinkevičiūtė, mūsų agentūros jaunesnioji projektų vadovė: Trečdalis […]
Ieva Kniukštienė, Komunikacijos projektų vadovė Šiuolaikinėje konkurencingoje verslo aplinkoje efektyvus bendravimas su žiniasklaida vaidina svarbų vaidmenį didinant prekės ženklo žinomumą ir skatinant vartotojų pasitikėjimą. Tačiau pastebime, jog nemažai įmonių vadovų su žurnalistais bendrauti vis dar bijo. Nors turi ką papasakoti, nori dalintis savo įžvalgomis ar komentarais, baimė ir nežinojimas, kaip tai daryti tinkamai, dažnai tampa didžiausiu stabdžiu. Bendraujant su […]
Atostogų sezonui įsibėgėjus, verslo komunikacija socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje prityla. Vis dėlto vasara – geriausias metas būti pastebėtiems tų, kurie intensyviais periodais turi mažiau laiko naršyti „LinkedIn“ ar portalus, bet mielai atsigriebia per atostogas. Ir dažniausiai tai yra tie sprendimų priėmėjai, kurių Jūsų verslui reikia labiausiai.
Recent Comments