Džiaugiamės ir didžiuojamės – mūsų agentūra laimėjo antrąją vietą „PR Impact Awards 2024“ konkurso verslo komunikacijos kampanijos kategorijoje! Šiemet geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – varžėsi net 188 komunikacijos kampanijos ir projektai, kuriuos vertino 11 Lietuvos ir 11 užsienio ekspertų.  Konkurso finale pristatėme mūsų klientui „Energesman“ įgyvendintą verslo komunikacijos […]

PLAČIAU

Kaip atpažinti dirbtinį intelektą socialinėje medijoje?

  • Chestnut
  • 2024-05-22
  • 2 min read

Dirbtinis intelektas tapo tokia populiaria pastarųjų metų tema, kad galbūt ji spėjo net kiek atsibosti. Nepaisant to, vis daugiau žmonių naudoja įvairius DI įrankius kasdieniams darbams palengvinti, tačiau ne visi atkreipia dėmesį į daromas klaidas.  Svarbu ne tik išmokti naudotis tokiais įrankiais. Turime suprasti, kad DI vis dar nerašo kaip žmogus ir šabloniškos jo sukurtos […]

PLAČIAU

Komentaras pirmą kartą publikuotas „Verslo žiniose” Komentaras: Rita Saunorytė Norutienė, komunikacijos agentūros „Chestnut“ direktorė   Šiais laikais tylėti – labai rizikinga. Itin geras pamokas pastaruoju metu mums suteikė premjerė Ingrida Šimonytė, Velso princesė Chatherin Middleton, kurios abi nusprendė kurį laiką susilaikyti nuo komunikacijos. Naujausia krizė – gaisras Vilniuje. Matysime, ar čia nepritrūks komunikacijos iš keliolikos milijonų eurų […]

PLAČIAU

Komentaras pirmą kartą publikuotas Delfi portale „M360” Lošėjas, dideli pinigai, Europos prokuratūra – tikras realaus veiksmo serialas, prikaustęs mūsų dėmesį jau kelintą mėnesį. Panagrinėkime, kaip šią krizę viešumoje valdo „BaltCap“, pasirinkęs gana nestandartinę strategiją. Ar ji pasiteisina? Ir ko galime pasimokyti iš buvusio didžiausio investicijų valdytojo apie reputaciją – ar pakankamai įvertiname jos sukuriamą vertę? […]

PLAČIAU

Iki žiemos švenčių liko kiek daugiau nei mėnuo. Ar jau pagalvojote, koks turinys pasieks Jūsų klientus, partnerius ir kolegas per šventes? Svarbu pasiruošti iš anksto, kad švenčių metu išvengtumėte chaoso. – Susidėliokite kalėdinio laikotarpio tinklelį, o įrašus jam pasiruoškite iš anksto. Apgalvokite temas, paprašykite dizainerių paruošti šventinius vizualus. Šiemet komunikuoti socialiniuose tinkluose per šventes bus […]

PLAČIAU

Kaip Z karta renkasi darbdavį?

Paulina Zinkevičiūtė, Jaunesnioji projektų vadovė Į darbo rinką įsilieja vis daugiau Z kartos atstovų. Ieškodami darbo, jie atsižvelgia į kiek kitus faktorius, nei vyresni kolegos, ir tikisi, kad jų asmeninės vertybės bus suderinamos su įmonės prioritetais. Į ką atkreipti dėmesį kuriant jaunajai kartai patrauklų darbdavio įvaizdį, pataria Paulina Zinkevičiūtė, mūsų agentūros jaunesnioji projektų vadovė: Trečdalis […]

PLAČIAU

Kaip bendrauti su žiniasklaida?

  • Chestnut
  • 2023-06-26
  • 2 min read

Ieva Kniukštienė, Komunikacijos projektų vadovė Šiuolaikinėje konkurencingoje verslo aplinkoje efektyvus bendravimas su žiniasklaida vaidina svarbų vaidmenį didinant prekės ženklo žinomumą ir skatinant vartotojų pasitikėjimą. Tačiau pastebime, jog nemažai įmonių vadovų su žurnalistais bendrauti vis dar bijo. Nors turi ką papasakoti, nori dalintis savo įžvalgomis ar komentarais, baimė ir nežinojimas, kaip tai daryti tinkamai, dažnai tampa didžiausiu stabdžiu. Bendraujant su […]

PLAČIAU

Atostogų sezonui įsibėgėjus, verslo komunikacija socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje prityla. Vis dėlto vasara – geriausias metas būti pastebėtiems tų, kurie intensyviais periodais turi mažiau laiko naršyti „LinkedIn“ ar portalus, bet mielai atsigriebia per atostogas. Ir dažniausiai tai yra tie sprendimų priėmėjai, kurių Jūsų verslui reikia labiausiai.

PLAČIAU

Kaip kurti įmonės naujienas?

Rita Saunorytė Norutienė, Komunikacijos konsultantė, Chestnut vadovė Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų komunikuoti. Dažniausiai tai būna gamybinės ar technologinės įmonės, kurios sėkmingai išaugo, joms puikiai sekasi, natūraliai kyla poreikis ir atsiranda resursų, kuriuos galima skirti komunikacijai. Šiandieninis komunikacijos kanalų pasirinkimas tam suteikia ir visas technines […]

PLAČIAU

Rita Saunorytė Norutienė, Komunikacijos konsultantė, Chestnut vadovė Kokią dalį biudžeto reiktų skirti komunikacijai įmonėje? Būtų labai įdomu apklausti įmones Lietuvoje, kokią dalį savo pajamų jos iš tikrųjų skiria komunikacijai bei rinkodarai. Deja, tokio tyrimo man iki šiol neteko matyti, tad pabandžiau paskaičiuoti pasiremdama teorija, kitų šalių praktika ir savo patirtimi. Bendra taisyklė tokia – kuo […]

PLAČIAU